Tuesday, January 1, 2008

the explorer

شب سال نو، برف داره می‌باره... با دونه‌های درشت... نشسته روی زمین... همه‌جا سفید سفید شده و من دارم سرخوش قدم می‌زنم زیر این برف دوست داشتنی... ساعت دو بعد از نیمه‌شب... دوست دارم تیکه‌های بزرگی رو که جاپای کسی توشون نیست... دوست دارم راه رفتن تو برفی که دست نخورده‌ست... من کاشف اینجام... نفر اولی که پاشو تو این برف می‌ذاره و لذتشو می‌بره...

برف داره می‌باره و من می‌اندیشم که چرا ما آدمها همیشه دلمون میخواد که اون اولی باشیم... اون نفر اول... از لباس و ماشین و کفش گرفته تا زن و برف...

14 comments:

Anonymous said...

مثل همه کشف ها که بعدن لگدمال می شوند

Anonymous said...

همه رو نوشتی که به اون مورد آخر اشاره کنی که حقیقت تلخیه ! اینکه شما مرد ها اگه دست نخورده نیستید اصلا مهم نیست و میگین پخته شدین. اما زن ها اگه دست نخورده نباشن بهشون می گین " خراب شده. انصاف هم خوب چیزیه.

گیس طلا said...

منظورت اينه كه فقط "آدمها" "مرد"هستند؟

Anonymous said...

haaaa!?!!!!!

Anonymous said...

be ma ke ahamiat nadadi hadeghal copy righto roayat kon!

ImAn said...

اصولاً یک شاعری که مرد بوده و اهل کاشان هم بود گفته:
عشق را.زیر باران باید جست
زیر باران باید با زن خوابید
آیا باید متهمش کرد که چرا نگفته زیر برف باید با زن خوابید؟
یا زیر برف باید با مرد خوابید؟
خوب
مرد بوده، خونشونم وسط کویر بوده.
چرا الکی پرت و پلا های جنس پرستانه می زنید آخه. بیچاره اومده این همه احساس ترکونده. خداییش راست گفتم که بعضی وقتها هست که خیلی مناسبه برای متنفر شدن از کسی.
خانم آنونیموس
شما هم به مذاق دل خودت شعر بگو
شعر هاتو می خونیم. یاد می گیریم.
زندگی تر شدن پی در پی
زندگی آب تنی کردن در حوضچه"اکنون" است
این همون معنی اول بودنه.
ایول داش.
برو دارمت.

Anonymous said...

Wow! Nice! So now Women are counted as things among shoes and cars. Really nice.

Amir said...

ا- خدمت خانم گیسو طلای عزیز عرض کنم که نخیر، ما کی از این جسارتها کردیم خدمت بانوان محترم. منظور همون بود که تا حدودی این آقای هوکرز هم این بالا گفته
2- فرناز جان، بابا، شما یه بار دیگه پستو بخون... واقعا چرا همش ما میخوایم که اون آدم اولی باشیم؟

Unknown said...

Check out Adam's words in verse 12:

"but it was the woman you gave me who brought me the fruit, and I ate it." At first glance you might think that Adam is just blaming Eve in this verse, but note that he is also blaming God! "the woman YOU gave me..."

Adam was blaming God and Eve anybody but himself.

Anonymous said...

taze faghat ke ina nist . . . age deghat konid mibinid hamamun doost darim aval khodemun ashegh beshim age ghabl az inke ma ashegh beshim oon asheghemun beshe dige oon ghadr jaleb nist shayad hata ziad tahvilesh nagirim!!! ma adama intori hastim dige . . .

Anonymous said...

yadesh bekheir sale pish shabe sale no ba ham raftim downtown

Anonymous said...

manzuret ine ke javabe un poste ya chi!?!dar har surat copy right chize khubie!

Amir said...

من نمیدونم بین این و اون چیزی که تو نوشتی چه شباهتی هست. فقط چون برف توشون هست؟ این بیان یه مساله اجتماعیه کاملا مستقل از اون که تو نوشتی... تازه من پست تو رو عصر بعد از آپ کردن دیدم... ولی باز هم به نظر من هیچ ربطی به هم ندارن...

Anonymous said...

bashe ghabul mikonam faghat chon kheili moshkelate ejtemaro barresi mikonia,vagarna koota nemioomadam

lol