Monday, July 30, 2007

تشکر و توضیح

ایول... من خیلی خیلی تشکر میکنم از دوستان عزیزی که میان این صفحه رو می خونن و کامنت میذارن... این کامنتها واسه من خیلی عزیزن... واقعا عزیزن... اما شما که انقده زحمت میکشین و میاین کامنت میذارین، جسارتا اسمتونم بنویسین بد نیست... آدم گر گیجه میگیره وقتی 5 تا کامنت داره همشون هم Anonymous هستن... حالا خوشبختانه 15 تا 20 تا نداریم... اگر هم احیانا دوست ندارین پیامی که میدین اسم واقعی خودتونو همراه داشته باشه (که البته راستشو بخواین از نظر من خیلی عجیبه! چون حتی اگه فحش هم بدین با اسم خودتون طیبات ه) یه اسمی بذارین... یه اسم مستعار... شاهزاده سیاه پوش، سیندرلا، سرندی پیتی، شلعم، چغندر، جعفری تو باغچه سبزیجات، پدر پسر شجاع... هرچی بجز Anonymous.... اون اسم، حتی یه اسم مستعار، یه احساسی، یه چیزی به پیام شما اضافه میکنه... یه هویت... اینکه یه کسی اینو گفته... یه مثلا سیندرلا نامی... فارغ از اینکه این سیندرلا کی هستش... میفهمین که چی میگم... برای اینکار هم اون پایین به جای Anonymous کافیه که Other رو انتخاب کنین، اگه خودتون هم وبلاگی دارین لینکشو میتوننین بذارین که من هم بتونم برم بخونم...

ایول... بازم متشکرم...

3 comments:

Anonymous said...

سلام
چطوری؟حمید چطوره؟منم امروز از حسین خبر حامد روشنیدم .
خوش میگذره تو دهاتتون؟:-(
بابا شماهم بلند شین بیاین یک سر حوصله ام عجیب سر رفته از بی رفیقی اقلا یک در بندی بریم
در ضمن بدین وسیله حامد رسما از خوفیت افتاد و اخراج شد.
گرگ پیر

Anonymous said...

salam
khob man ghane' shodam
esmam ine ...
hala ke gij shodi begoo man kodoom anonymous hastam?:-)

shad bashi

Amir said...

-برادر اشکان عزیز...ای گرگ پیر... اینجورایی که حمید تعریف میکنه شما هم همچین مخوف به نظر نمی رسی دیگه... همین روزاست که شوما رم اخراجت کنن دادا... نه؟ البته راوی حمیده...
-خواهر/برادر گرامی سه نقطه! شرمنده ... من از معما خوشم میاد... اما خداوند متعال یادش رفت به ما به اندازه کافی آی کیو بده که حلشم بکنیم... :) به هر حال مرسی!