Tuesday, August 14, 2007

یعنی من دارم به غلط کردن میفتم... خدایا من چی کار کردم مگه؟... این کریستینا با دوستش که یه دختر لبنانی خوشگله و متاسفانه نامزد داره، اومد گفتش که ما جمعه امتحان داریم بیایم آفیس شما درس بخونیم... آبجیمون مثل بمبه... نیم ساعتشو آروم و ساکت درس خوندن مثل بچه خوب... بعدش رفتن تو فیس بوک و خاله زنک بازی و این چونش که وقتی گرم میشه دیگه وای نمیسته... یعنی فک میزنه ها... بد... سو بد دت یو کن نور ایمجین... من الانه که دیگه مغزم بریزه وسط آفیس.... کمک....خداااااااا... کمک...

پ.ن. وااااااااااااای... حالا واسش نیروی کمکی هم رسیدش :(( ...خدا.....

5 comments:

Anonymous said...

hi! I couldn'n download the files yo gave in the previouse post . . . there is no download key or icon in the given links?!!

Anonymous said...

after clicking on the link, click on the "free" button, and then the download key comes...

گیس طلا said...

فاجعه وقتی عمیق بشه مضحک هم می شه

Anonymous said...

I did it yet i didn't find any download kye!should I have any specific software installed on my pc?

Anonymous said...

no you dont need nothing at all...